PSM. ker psm...?


bile cakap pasal PSM..
hati x tetap..
kdg2 tenang kdg2 ngeri..

bile ingat PSm...
resah datang..
tapi pegi kejap..

tapi satu psm ni..
yg bila ingat best..
PSM - pekerja sepenuh masa (untuk P)

psm ni..
lagi takut sebenarnye..
mampukah aku..
psm - projek sarjana muda pun x lepaih..

ni PSM...bekerja sepenuh masa untuk perjuangan..

bolehkah aku..
niat ader..
tapi..
ada ka kekuatan utk aku bila dh grade nnti nak jd PSM nih..

kat taman..
memg la hebat..
berani bersuara konon..
gerak kerja mantap..
buat tu buat ni..ajk tu ajk ni..taklifan tu taklifan ni..
tapi..
habih nanti...
nak jd PSM...
ntah ler..
adakah aku akan semantap di taman

jadi..
buat psm..
x sama..
dengan jadi PSM..

byk kena muhasabah..
tarbiyah pun cincau lagi..(mcm nama minuman jer??)
huhu...
niat???
lagi la...
betoi ka kerana Allah..
berjuang kerana Allah ker aku ni..

huhuhu...
YA ALLAH..
teguhkan lah pendirianku di jalan MU ini..
tetapkan hati ku ini dalam medan jihad ini..
YA ALLAH..
peliharalah aku..
dari tergelincir..
rebah..
hingga tidak terdaya..
jatuh tak bangun semula..

amin...

PSM..psm.

kesimpulannya..
akan kugagahi jua..
melaksanakan projek sarjana muda ku ini..

dan..
akan ku kukuhkan niat ini..
dah setel psm..
aku nak jd PSM..

tapi ini perancangan..
ALLAH jua tentukan..

yg pasti itulah niat...
langkahku...
perlu diperbaiki..
insyaAllah..

~ku rindu syahid di jalan MU~

p/s: SELAMAT PRESENT psm BUAT AKAHAWAT DAN IKHWAH utk psm nnti..hhuhu..takot2

=)

Tiada ulasan: